پرداخت : از طریق درگاه اینترنتی

در این روش پس از اتمام مراحل خرید ، شما به درگاه پرداخت آنلاین  بانک  ملت  (به پرداخت ملت ) هدایت می‌شوید که می‌توانید مبلغ خرید خود را مشاهده و با وارد کردن شماره کارت بانکی متصل به شبکه شتاب خود به همراه رمز اینترنتی ، تاریخ انقضا ، کد CVV2 و عبارت امنیتی ، آن راپرداخت نمایید. پس از اتمام پرداخت وجه ، مجددا به وب سایت مهرآوران دات آی آر بازگردانده می‌شوید و موفق یا ناموفق بودن فرآیند پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. در روش پرداخت آنلاین ، فرآیند سفارش شما به صورت اتوماتیک به جریان افتاده و کالا برای شما ارسال می‌شود.

پرداخت : واریز  به حساب (کارت به کارت )

در این روش پس از اتمام مراحل خرید ، شما جمع کل مبلغ فاکتور خرید خود را به  شماره حساب  و یا شماره کارت  اعلام شده در سایت ، واریز کرده و یا کارت به کارت می کنید سپس در ساعت اداری با فروشگاه تماس گرفته و یا اطلاعات واریزی خود را از بخش ثبت فیش در حساب کاربری خود به ثبت برسانید. بعد از تایید شدن واریز پول، فرایند ارسال کالا به جریان می افتد. بدیهی است که قبل از تایید واریز وجه هیچ اقدامی در جهت ارسال کالا صورت نمی گیرد. همچینین برای حصول اطمینان در طول فرآیند خرید تا زمان دریافت کالای مورد نظرتان، فیش یا قبض واریز وجه را نزد خود نگه دارید.

بانک ملت

صاحب حساب: مهرداد دائمی

شماره حساب : 8927988

شماره کارت : 6104337495939553

شماره شبا : IR640120000000000008927988

 

در صورت نیاز به هماهنگی جهت ارسال کالا با شما تماس گرفته خواهد شد و تمامی اطلاعات سفارش ، از طریق ایمیل یا پرسنل بخش فروش به اطلاع شما خواهد رسید.

 

 


نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.